Bij Personal assistent senioren bieden wij ondersteuning bij de administratieve afwikkeling na het overlijden van een dierbare

Wij bieden persoonlijke begeleiding en ondersteuning aan nabestaanden in deze moeilijke tijd, met aandacht voor hun emoties en behoeften.
Het verlies van een dierbare is een ingrijpende gebeurtenis die gepaard gaat met veel emoties én het regelen van veel praktische zaken. Bij Personal Assistent Senioren staan we nabestaanden bij in deze moeilijke tijd door het proces van afwikkeling van het overlijden uit handen te nemen en te vereenvoudigen.
Wij bieden persoonlijke begeleiding en ondersteuning bij alle zaken die geregeld moeten worden na een overlijden, zoals:
• Administratieve afwikkeling en correspondentie
• Begeleiding bij juridische en financiële vraagstukken
• Hulp bij het opzeggen of overzetten van abonnementen, contracten en lidmaatschappen
• Het afhandelen van nalatenschappen
Onze dienstverlening is afgestemd op uw wensen en behoeften. Met begrip, rust en aandacht zorgen wij ervoor dat u zich kunt richten op het rouwproces, terwijl wij u ontzorgen bij de praktische kant van het afscheid.
Samen zorgen we voor helderheid en rust.
Bij Personal Assistent Senioren begrijpen we dat bij elk overlijden verschillende zaken geregeld moeten worden. Daarom bieden wij maatwerkoplossingen die aansluiten bij uw situatie en wensen, zowel voor senioren als voor andere leeftijdsgroepen. Heeft u behoefte aan advies of wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op.
Wij staan klaar om u te ondersteunen.
- Administratieve ontzorging
- Persoonlijke begeleiding
- Ondersteuning nabestaanden
“Linda heeft mij ontzettend fijn geholpen met de financiële afwikkeling en het opleveren van de woning na het overlijden van mijn tante. Waarvoor veel dank”
Marian 64 jaar